Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.TO-MI.PL

Regulamin Sklepu Internetowego TO-MI określa zasady składania zamówień oraz sprzedaży galanterii betonowej firmy TOMI za pośrednictwem Sklepu Internetowego pod adresem www.to-mi.pl.

WARUNKI OGÓLNE, WARUNKI ZAMAWIANIA I SPRZEDAŻY

  • Właścicielem Sklepu jest firma Tomi z siedzibą w Starachowicach mieszącą się przy ul. Składowej 13D, 27-200. Właściciel: Tomasz Harabin; Tel. stacjonarny: (041) 273-50-37; Tel. komórkowy: 698-883-529; Faks: (041) 274-59-93; NIP: 664-193-62-30; REGON: 260229563.
  • Zamówienia są przyjmowane 24 godziny na dobę przez cały rok
  • Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 18.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
  • Podanie numeru telefonu lub (i) adresu e-mail jest niezbędne do potwierdzenia przyjęcia i potwierdzenia realizacji zamówienia.
  • Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w ciągu 3 dni roboczych, nie będą realizowane. Każde zamówienie przyjęte do realizacji zostanie potwierdzone telefonicznie lub drogą elektroniczną.
  • Zamówienia potwierdzone do realizacji nie mogą być anulowane.
  • Zamówienia, co do których istnieją jakiekolwiek wątpliwości będą weryfikowane przez obsługę sklepu, zamówienie takie może zostać anulowane przez Sklep. Zamawiający zostanie poinformowany o tym fakcie.
  • Zamówiony towar będzie dostarczany przesyłką kurierską lub własnym transportem, w zależności od miejsca doręczenia towaru. Godziny dostawy zależą od firmy przewozowej oraz kierowcy TOMI.
  • Ceny wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto).
  • W przypadku braku towaru w magazynie Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia.
  • W przypadku wyboru sposobu płatności „przelew”, towar jest wysyłany w momencie otrzymania środków pieniężnych na konto bankowe w wysokości 100% wartości zamówienia.
  • Wszelkie zwroty wysyłane na koszt Firmy TOMI nie są przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.
  • Klient ma prawo – zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie do dziesięciu dni od daty otrzymania produktu.
  • W przypadku odstąpienia od umowy Klient jest zobowiązany do odesłania na własny koszt zakupionych produktów w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnionym oświadczeniem. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania, być uszkodzony.
  • Pieniądze za zwrócony produkt Klient otrzyma przelewem na wskazany w oświadczeniu numer rachunku bankowego w przeciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania zwróconego produktu. Koszty odesłania produktu nie podlegają zwrotowi.
  • W przypadku odstąpienia od umowy Klient jest zobowiązany do odesłania na własny koszt zakupionych produktów w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnionym oświadczeniem.
  • Zwracany produkt nie może nosić śladów używania, być uszkodzony.
  • Koszt dostawy i odesłania towaru pokrywa Klient i nie podlegają one zwrotowi oraz ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia powstałe w czasie transportu.
  • Złożenie zamówienia jest prawnie wiążącą umową kupna-sprzedaży.
  • Sklep zastrzega sobie możliwość braku dostępności określonego towaru, o czym klient zostanie poinformowany.
  • Należy pamiętać, że wyroby z betonu podlegają wpływom warunków atmosferycznych – wilgotności, temperatury, nasłonecznienia –mogą występować dodatkowe przebarwienia i zmiany geometrii, wyroby są odporne na warunki atmosferyczne, powłoka lakiernicza nie jest odporna na uszkodzenia mechaniczne.
  •  Daszki i wyroby betonowe po dostarczeniu na miejsce należy rozpakować i ułożyć w docelowym miejscu. Przez pierwsze dni daszki dostosowują się do warunków wilgotnościowych i mogą zmieniać delikatnie kolor i prostoliniowość.

Tolerancja wymiarowa wyrobów z betonu produkowanych przez F.P.H.U. „TOMI”

Długość krawędzi ±1% długości

Grubość ± 2mm

Prostoliniowość krawędzi górnej powierzchni <±1%

Płaskość górnej powierzchni do ±1% długości przekątnej < 500mm ;±1,5% dla długości przekątnej >1000 mm

Odchylenie elementu prostopadłego do blatu głównego ±3mm

Daszki i inne wyroby F.P.H.U. „TOMI” są wykonywane ręcznie, dlatego są niepowtarzalne –mogą odbiegać wymiarami, prostoliniowością od rzeczywistych wymiarów zamawianych elementów, zdjęcia oraz rysunki wykorzystywane w sklepie są własnością firmy TOMI mają charakter poglądowy, dostarczony towar może różnić się od przedstawionego na zdjęciach co nie jest traktowane jako usterka i nie może być podstawą reklamacji.

Wygięcia daszków są wynikiem procesów technologicznych, nie są traktowana jako usterka i nie podlega gwarancji.

 

  •  Minimalna szerokość fugi między montowanymi elementami winna wynosić 5mm, do łączenia zalecamy stosowanie fug elastycznych lub silikonów zewnętrznych.
  •  Do montażu daszków zalecamy stosowanie kleju elastycznego – mrozoodpornego
  • Zabrania się stosowania taśmy malarskiej do oklejania powierzchni wierzchniej -malowanej.

WARUNKI REKLAMACJI I ZWROTÓW

Gwarancja udzielana jest na okres 12 miesięcy

  • Koszt przesyłki zwracanego towaru pokrywa Kupujący.
  • Zwrotom nie podlegają daszki w produkowane w kolorach RAL i NCS na indywidualne zamówienie spoza palety podstawowej.
  • W przypadku naprawy gwarancyjnej, koszt przesyłki pokrywa Sprzedający.
  • Naprawy reklamacyjne realizowane są metodą door-to-door. Reklamowany towar musi być zapakowany zgodnie z wytycznymi obsługi sklepu oraz wymogami firmy kurierskiej, która będzie odbierała towar w celu dostarczenia go do naprawy.
  • Zgłoszenie reklamacyjne musi być złożone na piśmie czytelnie na adres siedziby firmy Starachowice, ul.Składowa 13D, 27-200
  • Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 30 dni od daty jej złożenia
  • Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.
  • Wyroby są odporne na warunki atmosferyczne, powłoka lakiernicza nie jest odporna na uszkodzenia mechaniczne – uszkodzenia takie nie mogę być podstawą do reklamacji.
  • W przypadku gdy towar jest niezgodny z umową kupujący może żądać:
    • w pierwszej kolejności – nieodpłatnej naprawy.
    • jeśli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie towar zostanie wymieniony na nowy
  • Zabrania się stosowania taśmy malarskiej do oklejania powierzchni wierzchniej -malowanej.
  • Zabrania się stosowania środków mogących reagować z powłoką malowaną ( rozpuszczalniki itp. )

gwarancji udzielanej przez producenta nie podlegają:

– uszkodzenia mechaniczne zawinione przez instalatora lub użytkownika,
– wady i szkody wynikłe na skutek niewłaściwego zainstalowania wyrobu (niezgodnie z instrukcją lub sztuką budowlaną),
– przedwczesne zużycie spowodowane nieprawidłowym montażem,
– wady wynikłe na skutek niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania produktów,
– uszkodzenia wynikłe na skutek osadzania się kamienia, niewłaściwej pielęgnacji produktów,
elementy muszą być poddawane konserwacji co 12 miesięcy, są objęte gwarancja tylko wtedy, gdy odpowiednie czynności konserwacyjne zostały wykonane – informacje dotyczące konserwacji umieszczone są na fakturze,
-kosztów związanych z montażem i demontażem elementów

  • Towar pod względem ilościowym i jakościowym należy sprawdzić w obecności kuriera, w przypadku stwierdzenia uszkodzenia należy spisać protokół  z wyszczególnionymi pozycjami, i dostarczyć w formie elektronicznej lub pocztą do siedziby firmy. 
  • Reklamację z tytułu uszkodzeń transportowych można złożyć do 7 dni od dnia dostarczenia przesyłki.
  • Stanowisko pakowania jest monitorowane, nagrania są przechowywane 30 dni.
Moje konto